Huisregels

Algemene voorwaarden  (van toepassing vanaf 1/1/2016)

Iedereen die een reservatie maakt bij  Vita Sana Wellness verklaart zich automatisch akkoord met onze huisregels. We vragen aan onze klanten dat zij respectvol met ons wellness center omgaan. MOGEN WIJ UW VRIENDELIJK VRAGEN GEEN EIGEN DRANKEN OF EETWAREN MEE TE BRENGEN NAAR DE WELLNESS. TASSEN MOETEN SPONTAAN GETOOND WORDEN BIJ AANKOMST.

Bedankt  voor uw begrip!

Reservatie

Bij reservatie zal de klant steeds gevraagd worden om ter bevestiging van de boeking 50% van de totale verschuldigde som te storten. Indien deze storting niet gebeurd is binnen de 3 kalenderdagen, heeft de zaakvoerder het recht om de afspraak te annuleren.

Bij overschrijving van het voorschot op de bankrekening van Vita Sana Wellness BE37 3930 3116 9728 gelieve ter mededeling uw naam, datum en uur van de reservatie te vermelden.

Last minute reservaties zijn uitsluitend mogelijk door voorafbetaling ter plaatse of door een bewijs van betaling door te sturen via e-mail. Behalve uitzondering.

Annulering

U kan uw reservatie tot 4 dagen voor datum annuleren en zo uw voorschot terug innen.

Een reservatie, aanpassing of annulering per e-mail is niet geldig zonder bevestiging van Vita Sana Wellness. Vita Sana Wellness kan de reservatie alleen annuleren in geval van overmacht ten gevolge van een technische defect aan één van de toestellen, waarbij de klant de keuze heeft tussen hetzij terugbetaling van het voorschot, hetzij een tegoed op naam van de klant bij Vita Sana Wellness.

Beginuur - einduur

Respect van het aanvangsuur van de afspraak (de klant komt bij voorkeur 5 à 10 min vroeger aan). Bij laattijdige aankomst zullen we genoodzaakt zijn de behandeling of sessie aan te passen en onze planning te volgen. De klant verbindt zich ertoe het einduur strikt te respecteren en de ruimte tegen dat tijdstip verlaten te hebben.

Algemeen

Voor het gebruik van het sauna complex dient u eerst een douche te nemen.

Na gebruik van sauna, hamman en alvorens het zwembad te gebruiken is de klant verplicht een douche te nemen. Hygiëne moet gerespecteerd worden.

De klant is verplicht  een badhanddoek (door Vita Sana Wellness gegeven) te gebruiken in de saunacabine en op de loungezetels binnen en buiten.
Om hygiënische reden is het dragen van badkledij in de sauna niet aangeraden. Dit is beter voor de doorbloeding van het lichaam. Instellingen van de apparatuur worden niet gewijzigd. Het is verboden producten toe te voegen aan de jacuzzi en zwembad.

De klant is zelf verantwoordelijk voor het correcte gebruik van de ter beschikking gestelde faciliteiten. In geen geval word Vita Sana Wellness aansprakelijk gesteld voor lichamelijke of materiële schade, ongevallen en ongelukken. Vita Sana Wellness zal ten gevolge ook nooit in gebreke gesteld kunnen worden. Vita Sana Wellness kan in geen geval verantwoordelijk gesteld worden voor verlies van goederen.

De verantwoordelijke van Vita Sana Wellness heeft steeds het recht om de ruimte te betreden tijdens de duur van de saunasessie bij gevaar, zelfs indien de klant hier niet mee instemt.

Kinderen zijn gratis tot en met 12 jaar (eigen badlinnen en slippers zelf mee te brengen). Vanaf 12 tot 18 jaar: 50% (2 handdoeken inbegrepen, badjas en slippers zelf mee te brengen). Kinderen van 0 tot 16 jaar dienen steeds onder toezicht te blijven van een volwassen persoon.

Het is verboden te lopen in het complex, verplicht gebruik maken van de badslippers (door Vita Sana Wellness gegeven) behalve in de sauna, hammam en baden.

Het is verboden te duiken in de jacuzzi, te roken in het complex (behalve in de voorziene rokersruimte) en eten of drank mee te nemen.

Glazen of eten meenemen in natte ruimtes en badhuis is niet toegestaan.

Gelieve alcohol met mate te gebruiken.

De niet-naleving hiervan geeft Vita Sana Wellness het recht om een schadevergoeding van …. euro in rekening te brengen.


Cadeaubonnen

Cadeaubonnen zijn slechts 12 maanden geldig vanaf de uitgiftedatum en zijn niet terugbetaalbaar. Cadeaubonnen dienen aangeboden te worden op het uur van de afspraak.

Indien de klant de cadeaubon niet kan voorleggen, zal hem gevraagd worden het bedrag te betalen.

Cadeaubonnen waarvan de geldigheidsdatum overschreden zijn, zullen steeds geweigerd worden.


Meld u aan voor de nieuwsbrief